Author: Zsani
•15:07
Tegnap este óta bosszankodom... Az egyik receptemre kerestem rá, kíváncsi voltam, hogy más hogyan készíti, a google első találatnak dobott ki, utána tovább nézegettem a listát és ráböktem az egyik blogra. Micsoda véletlen, az én fotóm volt a recept mellett, amit kissé átírtak. A feliratot természetesen levágták a fotóról, de egyértelműen felismerhető. Regisztráltam és írtam a bejegyzéshez egy kommentet, ami persze csak moderáció után fog megjelenni. Most várok néhány napot, remélem, hogy leveszi a fotómat.

Erről a fotóról van szó:


A blogot olvasgatva hamar kiderült, hogy gyakorlatilag egyik ételfotó sem sajátja, külföldi és hazai receptes oldalakról, bloggerektől vannak a fotók. Elég sokat felismertem, a google képkereső funkciója most jól jött. Néhány bloggernek jeleztem kommentben, de nem tudtam mindenkihez  írni (rejtély, hogy miért), ezért talán érdemes megnézni a blogot.
Linket nem teszek ki, nem szeretném növelni a látogatottságát!:)
|
  • Facebook
  • iWiW
  • Twitter
This entry was posted on 15:07 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 megjegyzés:

On 8/26/2011 , Latsia írta...

Szia, köszönöm, hgz szóltál nekem is!:-) Megdöbbenve láttam, amiről irtál... én nem szoktam rákeresni ezekre az enyveskezüekre, ert már belefáradtam, de mivel Te voltál olyan kedves és felhivtad rá a figyelmemet, irtam neki... megvárjuk mit reagál, ha egyáltalán reagál.. ha nem, akkor megy a neve a szégyenfalra és a facebookra is!:-))

Ettől a bloggertől is lopott innen:
http://izzel-lelekkel.blogspot.com/2010/08/csipos-mogyoros-csirkemell-paprikas.
És igy adta elő:
http://gyuroskaja.blog.hu/2011/02/11/mogyoros_csirkemell

 
On 8/26/2011 , Zsani írta...

Nagyon felhúztam magam, naivan úgy gondoltam, hogy elég ha feliratot rakok a fotókra úgy elhelyezve, hogy ha levágják, akkor belevágjanak a kajába is. Úgy látszik más módszer kellene. Nekem írt, megígérte, hogy le fogja venni.

 
On 8/27/2011 , Suncika (Anya) írta...

SZia!

Nekem is volt ilyen esetem és sajnos oda jutottam, hogy 600 fényképet kellett szignóznom, ami eltartott egy ideig, de mostanra szerencsére már végeztem a blogomon. Nagyon tudom ajánlani neked a Photo filtre nevű programot, amivel tudsz copyright-ozni és tudsz úgy feliratot készíteni, hogy átlósan rakod a képre és elhalványítod, hogy azért látszódjon a kép valódi mivolta...szerintem töltsd le, ha érdekel én hogy oldottam meg: www.etelekestortak.blogger.hu.

Sajnálom, hogy Veled is előfordult, nekem recept fotóm már recept beküldős újságban is jelent meg (és persze nem tőlem)...a hölgy keresett velem 3000 ft-ot-! :S

Ha kérdésed van keress bátran!
Betty

 
On 8/27/2011 , Zsani írta...

Szia Betty!
Köszönöm a segítséget,valami hasonló feliratra már gondoltam korábban is.. ideje lesz végre megcsinálnom.
Az újságos eseted nem semmi, elképesztő, biztos megérte neki 3000 Ft-ért:S

 
On 8/27/2011 , Suncika (Anya) írta...

Felhívtam a szerkesztőséget, ahol azt mondták nem kapja meg, mert számlaszámot viszont nem írt mellé, de ha jelentkezik se kapja már meg...hát persze, ezzel nyugtatnak...dehát nyilván...bosszantó, hogy rajtam keresnek ilyen szinten!!!!! Csináld meg a feliratokat, ha kell segítség, csak szólj! Sok sikert és többet ilyet ne! :)

 
On 8/28/2011 , Zsani írta...

Rendben szólok, ha nem boldogulok vele. Ha már nyert a recepted, igazán átutalhatták volna azt a pénzt neked:D

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...